Često postavljena pitanja
1. Kako se naručiti na stacionarnu medicinsku rehabilitaciju na željeni odjel?
Upoznajte se sa smještajnim mogućnostima na našoj web stranici!
Ukoliko ste već koristili naše usluge preporučamo da kod narudžbe/slanja potrebne dokumentacije naznačite željeni odjel na kojemu želite smještaj sa napomenom da nije došlo do promjene zdravstvenog stanja.
Smještaj na željeni odjel je moguć nakon uvida u poslanu medicinsku dokumentaciju. Liste čekanja se razlikuju obzirom na odjel na kojemu želite smještaj i pokretljivost bolesnika.
Liste čekanja se razlikuju obzirom na odjel na kojemu želite smještaj i pokretljivost bolesnika.
2. Kako do nas?
Na naslovnoj stranici imate karticu „KAKO DO NAS“, koju kada kliknete dobijete informacije vezane za dolazak u našu ustanovu.
3. Kako pronaći podatke na listi čekanja?
Vaše podatke na listi čekanja možete pronaći prema broju potvrde na narudžbi (zadnji stupac desno), datumu upisa ili datumu prijema.
Podatke možete pronaći na listi pritiskom Ctrl+F na vašoj tipkovnici; kad otvorite priloženu listu, stisnite istovremeno tipke Ctrl i F na tipkovnici i u desnom gornjem uglu prikazati će vam se okvir za unos teksta koji želite tražiti. Nakon ulaska u program izaberite listu i potražite svoje podatke prema uputama.
Nakon ulaska u program izaberite listu i potražite svoje podatke prema uputama.
4. Koji je besplatni broj telefona za prigovore na listu čekanja?
Tel: 0800 200 039
5. Koje je vrijeme posjeta?
Posjete su dozvoljene od 16,00 do 17,00 sati svakog radnog dana, a subotom i nedjeljom te blagdanom od 15,00 do 17,00 sati.
6. Što treba ponijeti sa sobom kada se na medicinsku rehabilitaciju dolazi preko uputnice liječničkog povjerenstva (rješenjem komisije)?
- Original odobrenje s datumom ne starijim od 90 dana;
- Uputnicu izdanu od strane izabranog liječnika za bolničko liječenje. Uputnica vrijedi 365 dana, ukoliko je rezervacija za termin napravljena unutar 90 dana od dana izdavanja uputnice;
- Medicinsku dokumentaciju;
- Zdravstvenu iskaznicu i iskaznicu dopunskog ili dodatnog osiguranja;
- Pribor za osobnu higijenu, kupaći pribor, odgovarajuću obuću i odjeću za obavljanje terapija;
- Lijekove koje inače koriste za svoja kronična oboljenja
- Pomagala ili pelene ukoliko ih koriste
7. Što pacijenti trebaju ponijeti sa sobom koji dolaze na ambulantno liječenje (plaćaju smještaj), a terapije koriste temeljem uputnice izabranog liječnika)?
- Uputnicu izabranog liječnika sa šifrom djelatnosti D1 (za liječnički pregled i ambulantnu fizikalnu terapiju). Uputnica vrijedi 365 dana, ukoliko je rezervacija za termin napravljena unutar 90 dana od dana izdavanja uputnice;
- Medicinsku dokumentaciju;
- Zdravstvenu iskaznicu i iskaznicu dopunskog ili dodatnog osiguranja;
- Pribor za osobnu higijenu, kupaći pribor, odgovarajuću obuću i odjeću za obavljanje terapija;
- Lijekove, pomagala koje i inače koriste
Sve dodatne usluge osim smještaja i terapija se naplaćuju po cjeniku Toplica Lipik!
8. Postoji li mogućnost plaćanja kreditnim karticama?
Za korisnike kartica: American, PBZ i Zagrebačke banke postoji mogućnost plaćanja na rate do šest mjeseci, za ostale jednokratno.
9. Do kada na dan otpusta moramo napustiti sobu?
Obzirom na plan prijema i otpusta sobu je potrebno napustiti najkasnije do 11:30.
10. Ima li bolnica svoje parkiralište?
Dolaskom u Toplice Lipik uvijek je moguće uvesti se u krug bolnice i smjestiti na predviđeni odjel.
Dolaskom u Toplice Lipik uvijek možete ući autom u dvorište, dok se smjestite i izvadite potrebne stvari, a onda Vas svakako molimo da auto izvezete van, jer je parkiranje u dvorištu bolnice ZABRANJENO!
Parkirališta se nalaze preko puta glavnog ulaza u bolnicu, te na označenim mjestima uz kolnik u krugu od stotinjak metara. Parkiranje se u Lipiku NE naplaćuje.
11. Postoji li mogućnost smještaja sa polupansionom?
Sve cijene su bazirane na punom pansionu ili noćenju s doručkom.
12. Postoji li mogućnost vegeterijanske/veganske prehrane i drugih načina prehrane obzirom na dijetu?
Mi možemo zadovoljiti različite potrebe, želje i očekivanja naših pacijenata i gostiju vezano za vegeterijansku/vegansku prehranu i prilagoditi se načinu prehrane obzirom na dijetu.
Naša gostoljubivost i topla slavonska duša oplemenjena je međunarodnim standardima kvalitete te filozofijom svježeg i izvornog.
13. Koje je radno vrijeme restorana?
Doručak 07:00 - 09:00
Ručak 12:00 - 14:00
Večera 18:00 - 19:30
14. Kolika je temperatura vode u bazenu? Koliko je velik bazen? Mogućnosti slobodnog plivanja?
Temperatura vode u bazenu je 33˚С. Bazen je veličine 12x8m. Postoji mogućnost slobodnog plivanja koji ovisi o raspoloživim terminima.
15. Postoji li mogućnost masaže preko vikenda uz nadoplatu?
Postoji, uz prethodnu najavu i dogovor na broj 034/ 440 - 700.
16. Koje dodatne sadržaje nudite?
Glazba u restoranu dva puta tjedno, najam bicikala, turističko-poučna šetnja Jelkinom stazom, vožnja turističkim vlakom, vožnja kočijom, kupovina suvenira, prema dogovoru mogući obilazak Lipika i okolice (Ergela, Planinarski dom, muzej), mogućnost korištenja bisernih i mramornih kupki.